Zeeklas
- Vrije Basisschool Madonna en Sint-Juliaan
- May 30
- 1 min read
De 3de graad ging 3 dagen op zeeklas. Op het programma stonden een bezoek aan de vismijn, schelpen zoeken en determineren, het Navigomuseum, ravotten in de duinen, het abdijmuseum, een ritje met de go-cart en veel strand- en zeeplezier! Het warme weer maakte het extra bijzonder. Wat een leerrijke en gezellige tijd!
Klik hier voor meer foto's.




